ثنا ثنا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

کوچولوی بهشتی

ساعاتی از بعضی روزای ما!

1391/10/7 0:12
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

 

اول بگم این پیراهن خوشگل  سوغاته بابایی که از اصفهان واسم آورده قلب سوغاتیه مامانم یه شال قشنگ بودقلب

حالا بریم سر اصل مطلبنیشخند

 

 


عسلک

 

عسلک

یه وقتایی که مامان میاد پای کامپیوتر منم عروسکامو بر میدارم ومشغول بازی میشممژه

 

 

عسلک

یه دو دقیقه که بازی کردم به مامان اینجوری نگاه میکنم یعنی دیگه نوبت منه بشینم جای تواز خود راضی

 

 

عسلک

بعدش اگه مامان رضایت نده شدیدتر نگاش میکنممتفکر

 

 

عسلک

واگه بازم راضی نشه از این روش استفاده میکنمگریهکه اکثرا فایده ای هم نداره و مامان در نهایت مجبور میشه سیستمو خاموش کنه وخودشم از خیر کارش بگذره تا مبادا من عادت کنم با گریه و زاری به هدفم برسمنگران

 

پ ن: ریخت وپاش های مشاهده شده در تصاویر نتیجه یه امتحان میان ترم ساده مامانه ، حالا فک کن اگه پایان ترما شروع بشه چه بازار شامی بشه خونه ء ماخنده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 7:59

*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




چشم عزیزم ، الان میرم رای میدم
مامان شايان
23 دی 91 14:21
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم


شرمنده عزیزم که خیلی دیر اومدم
مامان مهنا
23 دی 91 23:52
میگم مریم چ ناز شده ثنا تو درباره وبلاگ
خیلی خوشگله
اوووووووووووووووووووم ماچ


جشات خوشگل میبینه عزیزم
زينب خانم
10 فروردین 92 13:58
سلام. سال نو مبارك
با اميد سالي سرشار از بركت و شادي و صميمت براي شما و دوست كوچولوي خوشگلمون
راستي هر چي توي اون وبلاگ براتون نظر مي ديم ميگه كد تاييد و صحيح وارد نكرديد. در حالي كه اصلا كد تاييد رو نشون نمي ده!!!!!


سلام عزیزم
سال نو شمام مبارک
نمیدونم چرا آخه
ساج گل
27 خرداد 92 0:29
سلام ثنا کوشولو و مامان ثناجون،ساجده خانوم هم همینجوریه با پا کامپیوتر اومدن من کلن مخالفه . یا موقعی که خوابه باید کارا کامپیوتریمو انجام بدم یا باید رو میز کامپیوتر بشینه کنارمو توضیح میخاد ایناچیه ؟این چی بود؟


امان از دست بچه های عصر تکنولوژی